Branding

De branding van je bedrijf moet een weerspiegeling zijn van jouw kernwaarden, maar het moet ook je klanten aanspreken. Door je kernwaarden te vertalen naar een visueel prikkelend beeld, zorg je ervoor dat je doelgroep vertrouwen krijgt, je merk gaat onthouden en associëren. Hierdoor creëer je een sterke basis voor je merkidentiteit.

 

Onze samenwerking

Klaar om samen te werken? We plannen een afspraak in om je wensen te bespreken en wat ik voor jou als ondernemer kan beteken. Dit kan zowel digitaal als in persoon.

Stap 1: Kennismaken

We connecten. Is het een match?

Stap 2: Ideeën bespreken

We bespreken je wensen, wat je wilt uitstralen, het doel van je bedrijf, je doelgroep en we bepalen je kernwaarden.

Stap 3: Gepersonaliseerd moodboard

Je ontvangt een moodboard op maat als basis voor je nieuwe branding. Deze bespreken we tijdens vooraf zodat we zeker op één lijn zitten.

Stap 4: Aan de slag!

Wanneer je akkoord gaat met het moodboard en geen aanpassingen nodig vindt, ga ik aan de slag!

Stap 5: Oplevering

Afhankelijk van de grootte van het project, ontvang je de branding. Hiervoor spreken we een opleverdatum af.

Side note

Een goed logo is kostbaar voor een bedrijf, maar er een ontwerpen neemt veel tijd in beslag. Ik neem deze taak graag van je over. We bespreken je wensen en ik lever 3 opties aan.

Vanuit daar kijken we verder of je de uitbreiding wilt tot een huisstijlhandboek. Je kunt bij een huisstijlhandboek denken aan: logo, kleuren, typografie, slogan, stijlelementen, fotografie en huisstijldragers. Huisstijldragers zoals: briefpapier, enveloppen, visitekaarten, maar ook digitale sjablonen zoals PowerPoint pre-sets, social media headers enzovoort.

Heb je al een huisstijl, maar wil je een aanvulling hierop? Of heb je al in je hoofd wat voor logo je wilt maar niet de middelen om dit uit te werken? Neem voor meer informatie contact op.

Designed by Tanja Pels Designs © | 2022